Zamknij
REKLAMA

Piekarnia w social mediach z Orłami Piekarnictwa

10:06, 24.08.2020 | materiały partnera

Prowadzenie profili społecznościowych na Facebooku czy Instagramie wydaje się wielu przedsiębiorcom skomplikowane, niczym tworzenie wytrzymałych szyb przez szklarza. Tymczasem, nie jest to wcale aż tak trudne. Co więcej, właściciele swoich małych biznesów również mogą zyskać szereg korzyści, płynących z promocji w social mediach. W tym wpisie skupimy się na tym jak osoby zarządzające piekarniami mogą przyciągnąć klientów z pomocą profili społecznościowych.

Budowanie wizerunku piekarni

Media społecznościowe idealnie sprawują się jako narzędzie do kreowania wizerunku naszego przedsiębiorstwa piekarniczego. To tam umieszczamy te zdjęcia oraz informacje, na których podkreśleniu nam zależy. Nawet jeśli danych będzie stosunkowo lepsze to niż nic lub nieprecyzyjne opinie i komentarze użytkowników sieci. Jeśli nasz profil Facebook lub Instagram będzie wyświetlał się podczas wyszukiwań w Google to my decydujemy czego dowiedzą się o nas zainteresowani.

Nawiąż więź z użytkownikiem

Każdego użytkownika sieci internetowej powinniśmy traktować jak potencjalnego klienta naszej piekarni. Należy tu pamiętać, że kupowanie bułek do śniadania jest czynnością, którą realizujemy najczęściej w jednym miejscu. Tam, gdzie zarówno smak pieczywa najbardziej nam odpowiada, jak i możemy nawiązać sympatyczną więź ze sprzedawcami. Podobną relację powinniśmy próbować wytworzyć poprzez profil firmy na Facebooku. Stąd niezwykle ważne jest, by w swoich postach inicjować wymianę zdań w sekcji komentarzy. Pytajmy o to jak odbiorcom mija dzień, co mieliby ochotę schrupać do porannej kawy albo jakie wspomnienie z dzieciństwa przywołuje pączek z nadzieniem różanym.

Plebiscyt Orły Piekarnictwa

Ważną rolę mediów społecznościowych obserwujemy w wynikach laureatów plebiscytu Orły Piekarnictwa (link znajdziesz tu -> https://www.orlypiekarnictwa.pl/). Dla większości piekarni w Polsce Facebook i Google Maps to główne źródło ocen, na podstawie których obliczany jest wynik końcowy przedsiębiorstwa, dlatego istotne jest, by brać to pod uwagę podczas tworzenia profilu firmy na platformie.

(materiały partnera)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
REKLAMA