Kampania „Zwolnij, bo się przejedziesz” promuje bezpieczeństwo na drogach


Rozpoczęta ogólnopolska kampania społeczna „Zwolnij, bo się przejedziesz” ma na celu zwrócenie uwagi kierowców na kwestie związane z nadmierną prędkością oraz promowanie bezpiecznych zachowań na drogach. Inicjatywa, realizowana przez Krajową Radę Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego, chce dotrzeć do kierowców i uświadomić im zagrożenia, jakie niesie za sobą zbyt szybka jazda. Ambasadorem kampanii jest znany aktor Dawid Ogrodnik, który w ciekawy sposób zachęca do refleksji nad tym problemem.

Głównym celem kampanii jest walka z nawykiem przekraczania dozwolonej prędkości, który, jak pokazują dane, wynika często z pośpiechu oraz przekonania kierowców o swoich umiejętnościach. Krajowa Rada Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego poprzez tę akcję stara się dotrzeć do jak najszerszego grona odbiorców, aby uświadomić im, że nie warto ryzykować dla chwilowego zysku czasowego.

Hasło „Zwolnij, bo się przejedziesz” ma pobudzić do przemyśleń i skłonić do podejmowania działań dla własnego i innych bezpieczeństwa. Dawid Ogrodnik, jako bohaterska postać kampanii, ma za zadanie być głosem rozsądku, który bez moralizowania przypomina kierowcom, że zwolnienie może uratować życie. Wszyscy mieszkańcy Koziegłów mogą śledzić rozwój kampanii oraz korzystać z dostępnych materiałów edukacyjnych, które znajdą na stronie Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego.

Źródło: Policja Myszków


Oceń: Kampania „Zwolnij, bo się przejedziesz” promuje bezpieczeństwo na drogach

Średnia ocena:4.97 Liczba ocen:20


Zobacz Także